Ansættelse
2006-2008 – Mavetarmkirugisk afdeling, Glostrup hospital
2008-2009 – Neurokirguisk afdeling, Rigshospitalet
2009-2010 – Øre næse hals kirugisk afdeling, Gentofte sygehus.
2010-2011 – Neurologisk afdeling, Bispebjerg Hospital
Fra 2011 til ultimo 2014 ansættelse på Bispebjerg hospital, Rigshospital og Næstved sygehus som led i min speciallægeuddannelse
Nuværende stilling
Ansat på Herlev hospital, neurologisk afdeling. Her har jeg ansvar på BOTOX ambulatorium. Jeg behandler en række sygdomme med botox. Det drejer sig om spasticitet (øget muskeltonus), dystoni (ufrivillige muskeltrækning).
Kurser
Jeg har deltaget i mange internationale kurser vedrørende brug af Botox med henblik på behandling af fx kronisk migræne, hyperhidrose (øget svedtendens) og i kosmetisk øjemed.

